vrijdag 24 augustus 2012

Kistje pimpen

Eindelijk weer een een post van mij !!!!!
Ik heb intussen niet stilgezeten,
heel veel getekend en ook kaartjes gemaakt, die laat ik binnenkort
wel eens zien;
Maar vandaag iets heel anders,
dit kistje is eigenlijk een theedoos maar ik ga er frutsels instoppen.
Het kistje was orgineel wit,
ik heb het bewerkt met glimmermist,
en heel veel frutsels, kant,parels en glitter op aangebracht.
Ik denk dat de foto's wel voor zich spreken.






Bedankt voor het langskomen,

Enola xxx

7 opmerkingen:

  1. wat maak jij al mooie dingen seg juist gelijk de mama


    gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou ik zie waar je de creativiteit vandaan haalt heel er mooi gedaan en leuke details onder andere het charmpje echt schattig
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi, knap gekleurd met je nieuwe promarkers.
    Je hebt er heel wat werk aan gehad, maar het is super mooi !!

    Mama xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. enola ik geef jou een award voor meer info kijk op http://hetscraphoekje.blogspot.be/2012/11/award-liebster.html gr cindy

    BeantwoordenVerwijderen