vrijdag 6 november 2009

MMMmmmm .... lekker


Vandaag met mama gaan winkelen en bij "Alice Delice" (dat is een supertoffe kookwinkel) een heel leuk vormpje gekocht om koekjes te maken.


Bij thuis komst meteen aan de slag gegaan en speculaas mannekes gemaakt.
Dit is het resultaat ... ik heb ze nog niet geproeft ... maar ze gaan vast super lekker zijn !!!



Mama heeft ook nog glazuur gemaakt om ze te versieren ... dat was het leukste natuurlijk !!! En straks proeven !!!! Mmmmmmm , heb er echt heeeel veeeel zin in !!!

Enola

6 opmerkingen:

  1. Mogen Tigerlover, haar broertjes en ik ook even komen proefen? Wij houden ook veel van speculaas en vinden dat niet zo makkelijk hier in Engeland.

    Ik weet zeker, dat je er van zult genieten, misschien moet ze binnenkort ook maar weer eens gaan bakken, zou Tigerlover vast ook leuk vinden.

    Geniet er maar lekker van!

    Groetjes,

    Jo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooww ik zou er best wel eentje willen proeven hoor, ze zien er hebberig uit hihi... wat een leuke vorm is dat ook zeg!! ik wens je alvast een smakelijk smulfestijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yep !!! Ze zijn over heerlijk !!!
    Daarstraks eentje opgesmuld ... mmm zalig ...vast omdat ze zo mooi versiert zijn.

    Mama

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die zullen wel erg lekker zijn en ze zien er ook heel leuk uit
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Enola!!

    Njam, njam... je koekjes zien er SUPERLEKKER uit!!!! Dat heb je fantastisch mooi gedaan!!! Zijn ze allemaal al op?

    Ik hoop dat je een leuke herfstvakantie hebt gehad!!

    Lieve groetjes,
    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen