donderdag 20 augustus 2009

Zomaar


Vandaag lekker zitten knutselen samen met mama , het was immers veel te warm buiten deze namiddag. Zometeen ga ik nog even fietsen !!
Ik heb vandaag ook mijn DT kaart gemaakt maar die mag ik nog niet posten natuurlijk, bij deze kaart heb ik voor het eerst kraaltjes gebruikt. Ik wou eens iets uitproberen en het is dit geworden,ik heb hem niet te druk gemaakt.
Hopelijk vinden jullie hem leuk !!

Heeeele warme groetjes,hopelijk gaat het niet hard onweren want daar ben ik bang van !!!

Enola

3 opmerkingen:

  1. Dag Enola!

    Wat een prachtige kaart! Die kraaltjes zijn héél mooi! Ik vind het fijn dat je meedoet aan mijn 'zomer-candy'... veel geluk!
    Oei... bang van onweer... en het begint hier juist te donderen & bliksemen... ik hou daar ook niet van hoor!!

    Groetjes,
    Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A lovely card Enola - beautiful butterflies. Best Wishes Claire x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt heel leuk die kraaltjes en vind je vlindertje heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen